Födelsedagsbarn: Sarah Polley och Scott Whyte [8 januari 2012]

Sarah Polley spelade den kvinnliga huvudrollen Ana i Zack Snyders remake av den andra filmen i George A. Romeros odödliga zomblietrilogi - nämligen Dawn Of The Dead. Hon fyller 33 år. Grattis.

Och så måste jag lägga till att Scott Whyte, som är med i filmen Reeker (vilken jag recenserade lite kort här på bloggen för bara några minuter sedan), även fyller år idag. Han blir 34. Detta visste jag dock inte om när jag satte mig ner för att skriva om filmen, då jag bara valde en i hyllan på måfå i hopp om att ha något att skriva om, utan lade märke till det efteråt när jag scrollade genom födelsedagslistan på IMDb. Är det sådant som kallar ironiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0